Translate

dinsdag 28 oktober 2014

Genieten!

Het is hier echt genieten met de kleine poes in huis! Het is een  vreselijk lief diertje, gek op knuffelen en af en toe heel ondeugend. Zelfs de hond (13) vindt het een lief ding, en ze liggen regelmatig samen op de bank of in de mand. Zelfs manlief smelt.....

It is really a joy with the little cat in the house. Even our old dog (13) enjoys, and they are regularly on the couch or in the basket. Even my DH is melting......

Handwerken is soms wat lastig, want poes wil overal mee spelen. Vooral breien is lastig, maar ik heb toch weer 2 blokjes kunnen breien. Nog één, dan kan rij 4 aan de rest worden gezet.

Needlework is sometimes difficult because the little cat wants to play anywhere. Especially knitting is tricky, but I was able to knit two blocks. One to go,and  row 4 can be put to the rest.

 Ook weer wat blokken gemaakt van de 1865 Passion Sampler. Nog één blok, en de eerste rij is klaar. Ik denk dat ik wel een sashing ga gebruiken om de blokken aan elkaar te zetten, want ik vind dat vaak mooier. We zullen zien....
I also made 4 blocks from my Passion Sampler. One more block to go, and row one is ready. I'm thinking about putting a sashing between the blocks, because I like that. I shall see.....
Ondertussen heb ik ook mijn handwerkspullen eens goed uitgemest. Een vriendin van mij quilt niet meer, dus haar lapjes en onafgemaakte spullen zijn hier beland, en dat is alles bij elkaar best veel. Zelf had ik ook niet weinig, dus alle kasten en bakken puilen onderhand uit. Ik zal eens kijken wat ik ter hand zal nemen en wat ik afmaak, want er zitten mooie werken bij.

Meanwhile, I also encourage mucked my handiwork belongings. A friend of mine doesn't quilt anymore, so her fabrics  and unfinished stuff got here, and that's all together quite a lot. I myself did not have little, and with hers also all cabinets and bins are bulging out by now. I'll see what I will take in hand and finish, because there are beautiful works unfinished.

Tot de volgende keer, see you next time,

Mrs. Sutherland

3 opmerkingen:

Betteketet zei

Leuk dat je ook de Passion Sampler aan het maken bent, via dat blog kwam ik hier terecht. Ik ben er nog niet zo ver mee als jij, en het blijft bijzonder om te zien wat verschillende kleuren en stofjes voor uitwerking hebben. Zelf zat ik ook te denken aan sashings, omdat het anders toch wel erg "blur" wordt... Ik ga je blog volgen! Groetjes Betty.

Jane in Cumbria zei

Wat zijn je brei-blokjes weer mooi! Je gebruikt ook hele mooie kleuren voor je Passion sampler. Sterkte met het uitzoeken van alle lapjes en UFOs!

tiny zei

Wat een lieve foto van de poes en de hond. Je Passion wordt heel mooi, ik denk ook dat het met sashing mooier wordt. Succes met het blokjes breien en het opvoeden van je niuewe huisgenoot. Groeten Tiny