Translate

woensdag 22 oktober 2014

Moonlight Serenade (1)

Ik beloofde foto's van de prachtige quilt van mijn vriendin Joke, en hier zijn er dan een aantal!
Allereerst de foto van de totale quilt. Doordat de quilt zo groot is geworden is het lastig fotograferen, maar ik werd een handje geholpen doordat hier zaterdag voor de deur een klimtoestel werd geplaatst voor een survival evenement dat binnenkort zal zijn. Kleinzoon klom met een vriendje op het toestel, en zo konden ze de quilt even vasthouden voor de foto.

As promised I show you picture's from the quilt from my dear friend Joke. First the quilt complete. It was difficult to make a good picture, for the seize is really big, but last Saturday they build before our home  a gear for a survival event that is coming soon . Our grandson and his friend helped me to make this pictures.

Zoals je kunt zien is zelfs de achterkant mooi, hoewel de foto's geen recht doen aan de mooie, warme kleuren die gebruikt zijn.

Even the back is beautiful, though the colors in real are much more brightened, and real warm colors.

Dan een paar mooie detailfoto's, A few close up picture's






 Hierbij ook een close-up van het middenstuk, allemaal needleturn appiqué
And a close up from the center in needleturn appliqué
Uiteraard heb ik foto's van alle blokken, dus laat het maar even weten als je meer wilt zien.
I have photo's from every block, so let me know if you want to see more.

Ik hoop dat je net zo genoten hebt als ik van de quilt, en tot de volgende keer.

I hope you enjoyed it, see you next time,

Mrs. Sutherland

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een prachtige quilts en borduurwerken heb je onderhanden. Bedankt voor je reactie. Ik ga je volgen.

Heleni zei

Hallo Mrs. Sutherland(?)
Ik heb eens even gesnuffeld op je blog en oh oh oh wat een boel moois zie ik toch. Dit blok hierboven was ik plots helemaal van ondersteboven. Geweldig.
Ik hou ook erg van appliqueren dus is dit het summum van applicaties voor mij.
Prachtig.
Ik ga nog even verder snuffelen op je blog.
Gr.Heleni