Translate

maandag 20 oktober 2014

Quickly update

Komende week heb ik een heerlijke klus: het appliqueren van de triangels rond het kompas van de LE. Gisteren heb ik ze allemaal voor kunnen bereiden, en ik ben er nu al helemaal verliefd op.
Een niet quilter zal er niets van begrijpen, maar mijn hart maakt een klein sprongetje als ik er alleen maar naar kijk. Zo kan ik ook dromerig naar een hele lelijke man kijken, alleen omdat zijn overhemd zo prachtig is en het stofje precies zo mooi zou staan in een bepaald project. Mocht je het geluk hebben dat de man niet eens lelijk is dan gaat dat eigenlijk aan je voorbij, want de man interesseert  je niet, enkel dat overhemd, maar goed, ik dwaal af.

Next week I have a great job: the appliqué of triangles around the compass of the LE. Yesterday I could prepare all the curved triangles  and I am now totally in love with it..

A non quilter will not understand, but my heart does a little jump when I just look at it. So I can dreamily watch an ugly man, just because his shirt is so wonderful and the fabric would stand in a particular project. If you're lucky enough that the man is not even ugly then that actually pass you, because the man does not interest you, just that shirt, but hey, I digress.






Ik vind de triangels erg mooi; ze bieden me tevens de mogelijkheid om een overgang te maken naar meer kleuren, 

I just love the triangles, and they give me the possibility to add more colors to the quilt.

See you next time, tot gauw!

1 opmerking:

Marlies zei

Ha,ha, ik lig hier helemaal krom van het lachen. zo herkenbaar dit! Ik zit ook altijd naar naar mooie stoffen te kijken! En wat wordt die LE mooi! Ik ga snel verderlezen om te zien hoe ver je bent.