Translate

maandag 21 mei 2018

Durf het bijna niet te vragen.....

....maar  mag ik een paar dagen regen alstublieft?
Ik gun iedereen natuurlijk mooi weer, maar er zijn zoveel dingen die tegelijk aan me trekken. De tuin, en die is nu zo warm. Het huis, maar daarvoor is het veel te mooi weer, en de lapjes, want ik heb zoveel ideeën en inspiratie. De tijd, want voor ik het weet is het 15 augustus en ga ik aan het werk.

Mijn kamer is een bloemenzee met al die prachtige boeketten die ik mocht ontvangen! Zo lief allemaal, en zo feestelijk! Ik blijf mezelf knijpen, en heb het nu ook zwart op wit. Deze herintredende vrouw is niet afgeschreven maar doet volop mee!

Ik heb inmiddels één topje machinaal gequilt. Deze zou ik eigenlijk met de hand quilten, maar de tijdwinst haalde me over om het machinaal te doen, en omdat liever af dan perfect hier nu het devies is ben ik gezwicht, en ik ben er blij mee. Bijsnijden, soluvlies oplossen en biezen, en dan is het klaar.
De volgende ligt al naast de naaimachine, en dat is het topje van Blackbird Design. Ooit gemaakt om het machinaal quilten te kunnen oefenen, en die tijd is nu aan gebroken.

Ik ga ophouden met spastisch doen en uitstellen en ga het gewoon doen. Hoe stoer is dat!
Nog even en uurtje de tuin in, dan koken zodat het vast klaar staat en dan is de rest van de dag voor Blackbird!

6 opmerkingen:

Ineke zei

Af en toe wat regen is heerlijk, kunnen we weer verder met van alles wat met het warme weer niet kan en dan moeten uitstellen. ;-)
Succes

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha ha goed zo!!!!!
Gewoon doen. Hebben wij vandaag ook gedaan. Eerst naar het tuincentrum terwijl ik ook liever handwerk. Nu ziek alles er weer strak uit en kunnen we genieten.
Gelukkig heb ik geen gras en de gieter is gewillig.
groetjes
Wietske

neeftje zei

wat ben je goed bezig!

'Quilt@Home door Joos & Jet zei

Hoe herkenbaar Mar. Ik heb dat ook als t mooi weer is wil ik buiten zijn maar binnen moet ook van alles en dan ben je buiten en ... nou ja je schrijft het al. Gewoon doen waar je op dat,oment het beste gevoel bij hebt is mijn oplossing de laatste tijd. En voorlopig blijft t mooi, toch wel heerlijk.

Anoniem zei

Van mij wel. Alle pollen tegen de vlakte aanslaan en het mag ook wel wat minder warm zijn.
Wat leuk dat je mij ook gaat volgen. Je topje is mooi geworden. Tijdwinst is belangrijk, je werkstuk zijn eerder af en je krijgt weer tijd voor iets anders.
Gr. Renske

Annelies zei

Misschien wat regen 's nachts ? Succes met de Blackbird top !