Translate

dinsdag 9 december 2014

Op naar Kerst

Oh, heerlijke decembermaand,


Een kransje hier,


een guirlande daar,

en overal lichtjes.


De mooie boom met kerstballen en vogeltjes,


en zo mooi op tijd dit jaar!


                Hier gaan we heerlijk van genieten, 

                            en alles mag en er is niets meer dat moet......

                       Even een maandje "vrij" van de sportclub,  


en al mijn projecten huiswerkvrij!

Doen we dan helemaal niets?

Nee, natuurlijk niet, we doen van alles, maar alleen omdat het kan, maar
niet hoeft.......


 
Heerlijk december, zo helemaal "mijn" maand, die mij niet lang genoeg kan duren......

Stiekem alvast plannen maken voor volgend jaar,

een jaar waarin ik eindelijk eens echt veel tijd aan mijn grote passie kan besteden,

en mooie dingen mag maken!

Maar nu eerst december, dus ik geniet nog lekker even verder!







3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat ziet het er gezellig uit bij je! Heel veel plezier met alle voorpret voor Kerst.

My name is Riet zei

Ja. heerlijke Decembermaand.Wat gezellig al bij je.
Ik moet na Sinterklaas altijd even in de stemming komen. Ik heb vandaag Kerstkaarten uitgezocht en adressen uitgeprint. Morgen schrijven en een kerstboom kopen. Dan gaat het versieren hier ook beginnen. Heerlijk.
Vanavond met de dames van de quiltbee uit eten , gezellig zo tegen het eind van het jaar.
Fijne feestdagen!
Riet

Mrs. Sutherland zei

Ik hoop dat het etentje geslaagd was! Succes morgen met versieren. Gaat toch altijd wel een heleboel tijd in zitten, maar dan heb je ook wat! Als ik je niet meer spreek, ook voor jou en de jouwen fijne feestdagen! Groet, Mar