Translate

dinsdag 16 januari 2018

Goede start

Het zal je niet verbazen dat de lapjes en draadjes mij lange tijd niet konden bekoren. 
Maar hieperdepiep: opeens is het er weer! 
Die drang om verder te gaan, af te maken, te zien ontstaan en weer nieuwe plannen te ontwikkelen!
En ik ben er zó blij mee! 

Kom, dan laat ik je even wat zien. Ik had immers foto's beloofd! 

Eerst het werk aan mijn eigen Sjaantje oftewel de Dear Jane

 En zo zit ik 's avonds of soms zomaar overdag lekker aan de tafel, 
kopje koffie erbij en dan genieten.....
 Ja, je ziet het goed: het einde komt in zicht! Nog 12 gewone blokjes te maken....

 En kijk, 3 van de  4 randen zijn ook al gemaakt, dus het einde komt echt in zicht!
Nog 14 punten te gaan......


Ik was ook voor de ziekte van Lief begonnen aan de Wedding Quilt van Di Ford Hall. 
Die heeft echt lang stil gelegen, maar zie: het is weer volop in proces!
 Zo af en toe appliceer ik er wat vogeltjes tussen, en ik ben heel blij met de gebloemde stof voor het broderie Perse!



Eerlijk is eerlijk: 
er liggen nog veel meer blokken klaar, maar ik laat het pas zien als de rij klaar is 
en aan elkaar gezet, zodat je de grote stappen kunt zien die ik nu zet.

Stiekem heb ik in mijn hoofd een planning wanneer de tops af moeten zijn. 
Of ik dat haal weet ik nog niet, maar het streven is mooi en 
beide tops moeten sowieso dit jaar af gemaakt worden. 

Ik hoop dat dit virus permanent blijkt en dat er dit jaar heel veel af gaat komen!

Groeten van Mar




1 opmerking:

Hennie Hogendoorn zei

fantasthic dat je weer zo lekker bezig bent,en het ziet er prachtig uit hoor