Translate

woensdag 27 januari 2016

Spannend!

Steeds meer mensen bestellen spullen in China, waar je nog voor relatief weinig geld leuke waar kunt kopen. Veel wordt verzonden zonder verzendkosten, en of de verkoper betrouwbaar is blijkt wel uit de reviews. Je kunt ook gegarandeerd kopen, en vaak hoef je geen verzendkosten te betalen. Wel goed op letten, want anders kunnen de verzendkosten wel erg oplopen als je het doet!
Zo heb ik eindelijk de stoute schoenen eens aangetrokken en heb ik mooie kantjes besteld!

Mijn zusje heeft er goede ervaringen mee, dus wellicht ik binnenkort ook!
Ik ben reuze benieuwd wanneer ze aankomen, en zie de kantjes al verwerkt in speldenkussentjes, geurzakjes en wat al niet meer!
Ik ben van plan de komende tijd veel te borduren, en vind het vaak zo schattig om het af te werken met een mooi kantje. Kom dus maar op met dat kant!!

Groet van Mar

1 opmerking:

My name is Riet zei

Leuk hè om dat eens te proberen, spulletjes van er weg. Ik heb eens zijden bloemetjes besteld in Japan ook voor geurzakjes en wat dies meer zij en dat was echt prima verzorgd. Mijn schoondochter bestelt daar ook alles voor haar hobbies en is meer dan tevreden. Het is al zo leuk om alles te zien wat je er allemaal kan kopen.Ik word er een beetje hebberig van, hihi.
GRoetjes van Riet