Translate

maandag 29 februari 2016

Schrikkelen



Nou eens niet een seconde, maar een hele dag! We hebben een schrikkeldag te pakken!!!
De huishoudelijke bezigheden van een normale maandag worden zonder aarzelen door mij terzijde geschoven, want nee, deze dag is míjn dag! Ik werd gelukkig op tijd wakker, en ontdekte de blauwe hemel en de stralende zon. Nou weet ik het zeker: er komt zelfs zegen van boven!

Eerlijk gezegd komt het goed van pas. Dit weekeinde verjaarde mijn lief, en we hadden maar liefst twee dagen feest. Ik heb dan ook echt na vrijdagmorgen geen steekje meer kunnen zetten, laat staan enig voorbereiding kunnen maken voor de komende week, dus ik ben maar wat blij met deze mooie, blanke dag die voor me ligt!



Je snapt het al: Voor uitgebreid bloggen heb ik vandaag geen tijd! Ik wil geen kostbare minuten verspillen.......

2 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd en gevonden!!!!

My name is Riet zei

Dat begrijp ik helemaal.Een feestelijke vrije dag vandaag.Ik wou steeds op je vorige post reageren maar het ging iedere keer mis. Dat doe ik nu dus gelijk.Het was zo'n vrolijke post met veel nieuws. Mooi je blokkken voor de AWS. Goed van je dat je al begonnen bent. Je hebt er nu al vast weer een paar blokken bij. Ik heb vandaag in een gekke bui hetpatroon van de Sarah Morrell ook van Di Ford besteld in Amerika. Daar is deze schrikkeldag een LEAP day en hier en daar aardige kortingen. Daar ben ik gek op, :)))
En je vertelde over je kleinzoon die zo nu en dan komt lunchen. Mijn kleinzoon heeft dat ook een paar jaar gedaan en dat was ook voor mij een feestje. Hij zit nu op de middelbare school en komt nu niet meer zo vaak en dat mis ik echt. Gisteren hadden we een familie lunch van mijn jongste zoon en heb ik alle kinderen en kleinkinderen weer gezien. Daar kan ik zo van genieten.
Ik ben ook lekker met mijn quilts bezig. Ik ben drie tops aan het afmaken, een moet ik nog sandwichen ,een moet ik nog verzinnen hoe ik de randen ga maken en met éen ben ik bijna klaar, daar ga ik straks de border omheen maken , dat is niet zoveel werk meer. Ik ga nu dus gauw weer beginnen.
Groetjes van Rietje